Порядок рассмотрения жалоб

Käesolev kord sätestab klientide ja teiste Lootuserai OÜ väliste isikute kaebuste menetluse.

1. Suulised kaebused

1.1 Suulised kaebused lahendatakse 5 tööpäeva jooksul ja neid ei registreerita.
1.2 Kui nimetatud perioodi jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, tehakse kaebuse
esitajale ettepanek esitada kirjalik kaebus.

2. Kirjalikud kaebused

2.1 Tegevusjuhendaja täpsustab kaebust lahendamiseks edastades, kas ta soovib vaid
vastuse koostamist või ka kaebuses toodud probleemi lahendamist.
2.2 Kaebuste ja nende vastuste menetlemisel lähtutakse Asjaajamise käsiraamatust.
2.3 Kaebus esitatakse Lootuserai OÜ kehtestatud kaebusvormil (käesoleva korra lisa) või vabas vormis.
2.4 Menetleja koostab kaebusele vastuse küsides vajadusel kaebuse esitajalt või teistelt isikutelt lisateavet ja edastab vastuse tegevusjuhendajale kinnitamiseks.
2.5 Kui tegevusjuhendaja tegi menetlejale ülesandeks kaebuses toodud probleem
lahendada, edastab menetleja kirjelduse, kuidas ta probleemi lahendas.
2.6 Kui kaebust ei ole võimalik sisuliselt lahendada, siis teavitatakse kaebuse esitajat selle põhjustest üldises korras, võimalusel soovitades, kuhu vastava küsimusega pöörduda.

3. Kaebuste menetlemise korra muutmine

3.1 Käesolev kord vaadatakse regulaarselt üle ja täiendatakse kord aastas kolmanda kvartali lõpuks ning vastavalt vajadusele läbivalt aasta jooksul.

4. Anonüümne kaebus

4.1 Kliendi ja tema ümbruskonna kaebus võib olla ka anonüümne, esitatakse Lootuserai OÜ kehtestatud kaebusvormil (käesoleva korra lisa) või vabas vormis.
4.2 Kaebuse võib samuti saata ka Sotsiaalkindulustusameti e-postile info@sotsiaalkindlustusamet.ee

5. Kaebusvorm

KAEBUS

Kuupäev
Üksus

Kaebuse esitaja andmed:

Ees- ja perekonnanimi
Isikukood
Eestkostja
Kontaktandmed
Kelle poole pöördutakse

Kaebuse sisu:

ru_RURU